Ši žinia daugeliui žmonių nebus svarbi. Tai bus labai svarbu nedaugeliui žmonių, turinčių siaurą pomėgių rinkinį. Tie žmonės norėjo skaityti šias naujienas nuo devintojo dešimtmečio pradžios. Štai jiems:
BMW pristatys M5 Touring į JAV 2024 m. ketvirtąjį ketvirtį.
M5 nėra naujiena. BMW pardavė kiekvieną savo super sedano kartą JAV, tačiau M5 Touring (euras už M5 universalą) buvo uždraustas vaisius amerikiečių entuziastams nuo tada, kai BMW pirmą kartą jį pagamino Reagano metais. Dabar prekės ženklas pagaliau paskelbė apie planus parduoti ilgo stogo M5 valstijoje.
Kainos prasidės nuo (atsiprašau) 122 675 USD, įskaitant 1 175 USD paskirties mokestį.
Kaip ir birželį pristatytas M5 sedanas, jis bus įkraunamas hibridas. Jis išvysto 717 arklio galių iš 4,4 litro V8 su dviem turbinomis, sujungto su hibridiniu varikliu, įmontuotu tiesiai į 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę.
BMW teigia, kad prieš vartodamas benziną M5 Touring gali nuvažiuoti iki 25 mylių. Jis taip pat gali vienu metu supilti benziną ir elektronus, kad greitis nuo nulio iki 60 mylių per valandą (palauk-tu-sakei-vagonas) per 3,5 sekundės.
Taip, nuo 3,5 sekundės iki 60 mylių per valandą su 57,6 kubinių pėdų krovinių vietos.
Mechaniniai sedano ir universalo skirtumai apsiriboja papildomais tvirtinimais po grindimis, kad būtų galima atlaikyti papildomą svorį ant galo.
Bagažinės durelės atsidaro laisvų rankų režimu, o trečioji eilė susilanksto 40:20:40, kad būtų galima ilgai laikyti daiktus.
Konkurentai apima „Audi RS6 Avant“ ir… toks sąrašas. „Porsche“ nebegamina „Panamera“ universalo, todėl amerikiečiai gali rinktis tik iš dviejų „Super Serum“ universalų. Vis dėlto to tikriausiai pakaks segmentui su maža, bet patenkinta auditorija.