Jūsų automobilis netrukus gali jus įspėti, kai įsibėgėsite virš leistino greičio.
ABC News praneša, kad Kalifornijos įstatymų leidėjai „priėmė įstatymo projektą, pagal kurį transporto priemonės įspėtų vairuotojus, viršijančius greitį, siekiant sumažinti eismo įvykių skaičių“.
Susijęs: „Dead Pedal“ – federalinės reguliavimo institucijos nori automobilių, kurie negali įsibėgėti
*DING*
Įstatymo projektas reikalauja trumpo, vienkartinio vaizdo ir garso signalo, kuris įspėtų vairuotoją kiekvieną kartą, kai transporto priemonės greitis viršija leistiną greitį daugiau nei 10 mylių per valandą. Mandatas prasidėtų 2030 modelio metais.
Priemonė vis tiek gali nepavykti. Tam reikia Kalifornijos gubernatoriaus Gavino Newsome'o (D), kuris nepasakė, ar planuoja jį pasirašyti. „Politico“ pažymi, kad Newsome'as „sausį pasakė, kad yra labai jautrus tokioms problemoms kaip greitį ribojantys įrenginiai, kuriuos respublikonai gali panaudoti ginklu rinkimų metais“.
Jei jis pasirašys įstatymo projektą, žingsnis gali išplisti į kitas valstybes. Kelių eismo saugumo priemonės dažnai pradedamos taikyti Kalifornijoje, kur gyvena beveik 12 % JAV gyventojų, o paskui išplinta į kitas valstijas.
Šis įstatymo projektas gali nereikšti daug
Šiuo atveju reikalavimas gali neturėti didelio praktinio skirtumo.
Daugelis 2024 metų modelio automobilių jau turi technologiją. „Įstatymo projektas grindžiamas panašiu reikalavimu, kuris Europos Sąjungoje įsigaliojo liepos mėnesį“, – rašo „ABC News“.
Automobilių gamintojai dabar parduoda daugybę modelių keliuose žemynuose, todėl jie įtraukė saugos technologijas, kad atitiktų griežčiausius standartus, net ir transporto priemonėse, siunčiamose į rinkas, kuriose tai nėra privaloma.
Kaip KBB redaktorius kasmet išbandau daug naujų automobilių. Šiuolaikiniai automobiliai dažnai būna tokie pilni įspėjamųjų varpelių, kad tampa foniniu triukšmu, o vairuotojai jų beveik nepastebi.
Neseniai atliktas AAA tyrimas parodė, kad dauguma vairuotojų elgiasi taip, kaip jie žino, yra pavojingi. Priminimas gali šiek tiek suvaldyti elgesį, tačiau tai grasina pasiklysti nuolatiniame informacijos sraute, kurį šiandieniniai automobiliai siūlo vairuotojams.