Trumpi faktai apie Run-Flat padangas
Abejotina, ar vairuotojai miega naktį ir kankinasi, ar kitam automobiliui reikia nuleistų padangų. Tačiau tai svarbesnis sprendimas, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Padangos yra svarbiausias atskiras automobilio, sunkvežimio ar visureigio komponentas, kai kalbama apie saugumą, važiavimo kokybę, vairavimą ir sukibimą. „Čia guma susitinka su keliu“ yra populiarus posakis be priežasties. Net jei nuleistų padangų tema neužėmė daug pralaidumo, verta apie tai pagalvoti, ypač kai yra daug naujų automobilių. Pateikėme nuorodas, jei norite praleisti pirmyn.
Kas yra „Run-Flat“ padanga?
Nuleista padanga yra padanga su sustiprintomis šoninėmis sienelėmis, galinčiomis išlaikyti transporto priemonės svorį, kai prarandamas oras dėl pradūrimo. Kitaip tariant, nuleistos padangos struktūra yra tokia, kad ji gali toliau važiuoti po pradūrimo, dėl kurio įprasta padanga būtų suplojusi. Kai kurie automobilių gamintojai savo padangų tiekėjams užsakė padangų plokštes, kad sumažintų transporto priemonės svorį ir padidintų degalų sąnaudas. Be atsarginės padangos, be domkrato ir be veržliarakčio, sumažėja svoris ir degalų taupymas.
SUSIJĘS: Bridgestone Turanza padangų testas elektromobiliams
Ar nusileidusi padanga vis tiek gali saugiai veikti po šoninės sienelės sprogimo?
Taip, labai retais atvejais, kai sprogsta šoninė sienelė, „run-flat“ vis tiek atliks savo pagrindinę funkciją – nuvežti jus namo, į remonto dirbtuves ar saugesnę vietą pakeisti padangą. Anot Iano McKenney, „Bridgestone Americas“ vyresniojo gaminių vadovo: „Nesvarbu, ar atsidursite situacijoje, kai padangos centre, pečiais ar šoninėje sienelėje yra pradūrimas ar sprogimas, neturėtumėte prarasti padangos vientisumo. gamintojo nurodytas greitis ir atstumas.
Kiek laiko galite važiuoti su nuleista padanga?
Dauguma „run-flat“ automobilių yra suprojektuoti taip, kad nuvažiuotų apie 50 mylių po oro praradimo, o tai suteikia jiems maždaug tokį patį atstumą, kaip ir mažos vietos taupančios spurgos atsarginės dalys, esančios daugelyje automobilių, kuriuose nėra padangų. Be to, daugumoje eksploatuojamų butų, kaip ir spurgų atsarginių dalių, po viso oro praradimo greitis yra maždaug 50 mylių per valandą. „Būtinai patikrinkite kiekvieno gamintojo specifikacijas, kaip greitai ir toli galite nuvažiuoti su nuleistomis padangomis, nes jos skiriasi“, – sakė McKenny.
SUSIJĘS: Automobilių padangų vadovas: viskas, ką reikia žinoti
Ar „Run-Flat“ padangos geriau susitvarko su duobėmis?
„Run-flat“ su duobėmis nesusitvarko geriau nei įprastos padangos. Priešingai, kadangi jų šoninės sienelės yra daug standesnės nei įprastų padangų, tikimybė, kad šoninė sienelė suskils ar įskils nuo stipraus smūgio į duobę, yra didesnė. Tačiau, kaip pažymi „Consumer Reports“, nuleistos padangos suteikia didesnę galimybę nušlubuoti namo arba į remonto dirbtuvę, kai buvo pažeista duobė.
Ar galite sutaisyti „Run-Flat“ padangą?
Ne, nuleistos padangos taisyti negalima. Teisėta padangų parduotuvė ar remonto dirbtuvė net nebandys užkimšti padangų. Be to, „run-flat“ konstrukcija gali užmaskuoti papildomus padangų pažeidimus, kurie gali būti nepastebimi. Vadinasi, važiuoti „sutaisytu“ butu būtų nesaugu.
Ar „Run-Flat“ padangos yra brangesnės nei įprastos?
Paprastai padangų keitimas kainuoja nuo 25% iki 100% daugiau nei įprastas padangas. Tačiau kainas didina ne tik papildomos „run-flat“ technologijos diegimo išlaidos. Kadangi „run-flat“ padangų paklausa mažesnė, padangų gamintojai gamina mažiau „run-flat“ variantų. Mažesnė konkurencija prisideda prie aukštesnių kainų. Be to, visada patariame, kad keisdami padangą bent jau pakeisite ir kitą padangą ant tos pačios ašies. Kai kalbama apie valdomus butus, tai gali būti rimta pinigų suma.
Patarimas: Dėl aukštesnių padangų kainų mažėja padangų parduotuvių tikimybėypač mažesniems mažmenininkams kaimo vietovėse, turėti didelį pasirinkimą. Jei sprogimas įvyksta mažai apgyvendintoje vietovėje, pardavėjui gali tekti užsisakyti atitinkamą atsarginę padangą.
SUSIJĘS: Run-Flat padangos: privalumai ir trūkumai
Ar „Run-Flat“ padangos susidėvi greičiau?
„Run-flat“ padangos paprastai dėvisi mažiau nei įprastos padangos. Remiantis „Consumer Reports“, vidutiniškai padangas reikia pakeisti maždaug 6000 mylių greičiau nei įprastas padangas.
Kaip dažnai turėčiau keisti Run-Flat padangas?
Kaip ir su įprastomis padangomis, nusileidusių padangų keitimo grafikas skiriasi priklausomai nuo padangos, transporto priemonės ir vairuotojo elgesio. Kitaip tariant, tai priklauso. Kitu atveju geros būklės padangoms protektoriaus gylis lemia, kada laikas jas keisti. Vairuotojų gynimo organizacija AAA rekomenduoja, kad minimalus protektoriaus gylis būtų ne mažesnis kaip 1/16th colio.
Patarimas: 1/16 skirtas nusileidimo ir purvino metodasth bandymas yra įterpti ketvirtį Vašingtono galva žemyn į griovelį tarp protektorių. Jei matote jo viršugalvį, laikas pakeisti padangas.
SUSIJĘS: Ar mano padangas reikia pakeisti?
Ar „Run-Flat“ padangos tokios pat geros kaip ir paprastos?
„Run-flat“ padangos sukurtos taip, kad padarytų vieną dalyką, kurio įprastos padangos negali: išlaikyti vairavimą po visiško oro praradimo. Visais kitais atžvilgiais jos yra prastesnės už įprastas padangas. Nuleistos padangos:
- Pakeitimas kainuoja daugiau.
- Siūlykite mažiau alternatyvų.
- Susidėvi greičiau.
- Suteikite grubesnį važiavimą.
- Negalima pataisyti.
Ar turėtumėte nusipirkti automobilį su Run-Flat padangomis?
Neabejotina, kad jei esate ramus, nuleistos padangos gali reikšti, kad judraus greitkelio pusėje nebekeiskite padangų. Tai yra tvirtas motyvas mūsų knygoje. Tačiau priešingu atveju argumentai už įprastas padangas yra didžiuliai.