„Subaru“ mėgsta pardavinėti save kaip šeimos įmonę, reklamuojanti šunis, o vaikus saugiai sėdėti galinėje sėdynėje. Tačiau visi žino, kad kai vaikai yra pakankamai suaugę, kad galėtų keletą valandų rūpintis savimi, jūs iš naujo atrandate senus pomėgius. Kai kurie išsikasa aštuonerius metus nesuderinamą gitarą. Kai kurie prisijungia prie vyresnių nei 30 metų krepšinio lygos ir išmoksta naujų ruožų.
Senas „Subaru“ pomėgis buvo lenktynės. Bendrovė kažkada garsėjo puikiais, ralio įkvėptais automobiliais, kurie maitino tiuningo bendruomenę, taip atsidavusią, kad ji išlaikė savo žurnalus.
Subaru niekada visiškai neatsisakė ralio pasaulio. Tačiau maždaug pastarąjį dešimtmetį į pomėgį dedama mažiau pastangų. Galbūt jis pasigedo savo seno varžovo, kaip „Mitsubishi“ kuriam laikui visiškai iškrito iš šios kultūros.
Bet „Subaru“ grįžo. Pernai tai vėl pristatė kultinę mėgstamą TR apdailą ant jo WRX purvo kelio eksploatacinės klasės automobilis. TR yra pigūs automobiliai su derintuvu – nebrangūs modeliai su keliais našumo patobulinimais, kuriuose taupoma prabanga, kad kaina būtų mažesnė.
2025 m. „Subaru“ pristato dar vieną našumo apdailą.
„Tuned by STI“
WRX pirkėjai, žiūrintys į kitų modelių metų automobilį, taip pat turės galimybę įsigyti naują tS apdailą. „Subaru“ sako, kad pravardis reiškia „sureguliuota STI“. STI ilgą laiką buvo našumo apdaila, o ne vidinis padalinys, kuris pasirodė specialios automobilių versijos. Tačiau nesiginčysime, nes tai yra sveikintinas asortimento papildymas.
„Subaru“ nepaskelbė modelio kainų ir nesakė, ar jis pakeis TR, ar pasirodys kartu su juo. TR modelis šiuo metu parduodamas už 42 775 USD, o mes tikimės šiek tiek didesnio tS skaičiaus.
2025 m. „Subaru WRX tS“ komplektuojamas su „nauja STI sureguliuota pakaba su elektroniniu būdu valdomais amortizatoriais ir peržiūrėtu pakabos reguliavimu“. Brembo 6 stūmoklių priekiniai ir 2 stūmoklių galiniai stabdžiai ir sukibusios Bridgestone Potenza S007 padangos papildo jo našumą.
Nėra jokių variklio modifikacijų, kurias galime pamatyti. Tačiau nuotraukose tai matyti su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. „Subaru“ spaudos medžiagoje automobiliui nenurodoma, ar pirkėjai gali rinktis ir automatinį.
Recaro sėdynės ir lazda
Iš išorės pamatysite tS raudonų WRX ženklelių dėka. Veidrodėlių dangteliai, galinis aptakas ir ryklio antena yra „apdailinti kristaliniu juodu silicio dioksidu, kad atrodytų išskirtinė“.
Viduje Recaro Performance Design sėdynės aptrauktos juodu Ultrasuede su kontrastingais mėlynais akcentais. Ta pati mėlyna spalva pasirodo ant vairo, durų skydų ir pavarų perjungimo svirties. tS taip pat gauna „visiškai naują 12,3 colio skaitmeninių gabaritų grupę, kuri užtikrina geresnį įskaitomumą ir galimybę aiškiai parodyti vairuotojui papildomą informaciją, įskaitant žemėlapio rodymą ir maršruto nurodymų informaciją“.
Su elektra valdomu stoglangiu „Subaru“ jo nepasiūlys. Šis žingsnis suteikia daugiau erdvės vairuotojams su šalmais.