„Ford Expedition“ septynerius metus iš eilės buvo „Kelley Blue Book“ geriausio pirkimo apdovanojimo nugalėtoja viso dydžio visureigių klasėje. Jis suderina rimtą komfortą su rimtomis galimybėmis, įskaitant tikrus visureigius ir įspūdingą vilkimo galią.
Tačiau dabartinis modelis buvo naudojamas septynerius metus. Jis susiduria su GM konkurentų armija – „Chevrolet Tahoe“, „Suburban“ ir „GMC Yukon“ – 2025 m. Fordas žino, kad jam reikia atsakymo.
Susipažinkite su 2025 m. „Ford Expedition“ su nauja technologine sąsaja, visureigiu „Tremor“ modeliu ir naujais padalintomis pakeliamomis durimis. „Ford“ kainų neatskleidė. 2024 m. modelis prekiautojų partijose dabar prasideda šiek tiek žemiau 60 000 USD, o kainos kyla iki 80 000 USD.
Pervežimo jėgos pavara – iki šiol
Kai „Ford“ Linkolno prabangos padalinys atnaujino savo pilno dydžio visureigį „Navigator“ 2025 m., pertvarkant kėbulą ir interjerą, jėgos agregatas ir važiuoklė liko nepakitę.
Iki šiol mes matome tą patį požiūrį į ekspediciją. Tai reiškia, kad 3,5 l EcoBoost V6 su dviem turbokompresoriais (sukuria 400 arklio galių bazinėje formoje ir 440 AG didelės galios). Naujoji „Tremor“ apdaila turi didelės galios versiją kaip standartinę įrangą, o kitose komplektacijose šis variklis yra neprivalomas.
Jis bus siūlomas su galiniais arba keturiais varomaisiais ratais (RWD arba 4WD) su 10 laipsnių automatine pavarų dėže. Apie hibridines, įkraunamas hibridines ar elektrines ekspedicijos versijas kol kas nėra jokios informacijos, nors „Ford“ atstovai atsakė į užklausas gudriai šypsodamiesi ir standartiniu „Negalime komentuoti būsimo produkto“ atsakymo į akivaizdžius klausimus.
Pertvarkyta be radikalių pakeitimų
Dizaineriai jai suteikė platesnes groteles, tačiau apatiniuose kraštuose esantis lankas į viršų neleidžia atrodyti per dideli. Mums kyla pagunda pasakyti, kad jis turi draugišką, švelnų šypseną, įrėmintą plonais šviesos diodais, suformuotais kaip laikikliai. Jie taip pat turi švelnų lenkimą, kuris šiek tiek sušvelnina išvaizdą, palyginti su tuo, kaip „Ford“ tai atlieka savo sunkvežimiuose.
Padalintos bagažinės durelės – trys ketvirtadaliai jų susilanksto aukštyn, o ketvirtadalis nusilenkia kaip sunkvežimio bagažinės – yra naujas ir naudojamas su Navigator. Nulenkiama trečios eilės sėdynė „paverčia bagažinės dangtį serviravimo stalu, o maitinimo lizdai krovinių skyriuje yra vos per rankos atstumą“, – sako Fordas.
Viduje naujas požiūris į ekranus
„Ford“ Linkolno prabangos padalinys ėmėsi radikaliai naujo požiūrio į automobilių ekranus 2025 m. Ekspedicija pasiskolino idėją iš temos, tačiau ją įgyvendino įpusėjus.
24 colių panoraminis ekranas yra priešais vairuotoją, besidriekiantis link automobilio centro. Jis sumontuotas aukštai ir toli, šalia priekinio stiklo pagrindo. Taip jis išlieka vairuotojo matomoje vietoje, todėl jiems nereikės žiūrėti žemyn nuo važiuojamosios dalies, kad gautų nuoseklias nuorodas ar tikrintų greitį. Tai nėra jutiklinis ekranas ir yra per toli, kad jį būtų galima liesti.
„Ford“ teigia, kad beveik kvadratinis vairas „leidžia matyti linijas virš vairo, o ne per jį.
Mažesnis jutiklinis ekranas, sumontuotas centre, kur esate įpratę matyti ekraną, valdo jį.
Panašią sąranką išbandėme 2024 m. „Lincoln Nautilus“, tačiau to automobilio aukštai sumontuotas ekranas tęsiasi beveik nuo durų iki durų. Ekspedicija yra daug mažesnė.
„Lincoln“ sąranka yra intuityvi ir efektyvi. Turėsime išbandyti ekspediciją, kad pamatytume, ar ji taip pat veikia mažesniu mastu.
Jei jums labiau patinka balso komandos, galite pasirinkti balso padėjėją – integruoti „Google Assistant“ ir „Amazon“ „Alexa“. Belaidis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ išmaniųjų telefonų atspindėjimas yra standartiniai.
Visiškai naujas „Ford“ ryšio paketas suteikia „galimybę sklandžiai naudoti „Wi-Fi“ viešosios interneto prieigos taško galimybę, „Google Play“ programas ir įterptus „Google“ žemėlapius. Sistema vienu metu gali valdyti iki 10 prijungtų įrenginių iki 50 pėdų atstumu nuo transporto priemonės. Vis dėlto tai kainuoja. „Ford“ teigia, kad pirkėjai gali susieti prenumeratą į pirkimo kainą arba sutikti su vienerių metų nemokamu bandomuoju laikotarpiu ir mokėti kasmet.
Kalbant apie prenumeratas, gerai vertinama „Ford“ „BlueCruise“ laisvų rankų darbo pagalbinė vairavimo greitkelyje sistema yra „galima suaktyvinti“ su nemokamu 90 dienų planu.
Antros eilės keleiviai gauna įmontuotą įrenginio laikiklį, kuris „tvirtai prispaudžia beveik bet kokį skaitmeninį įrenginį – nuo standartinio išmaniojo telefono iki didelio planšetinio kompiuterio“.
Tremoro modelis
2025 m. „Ford“ atsisako „Timberline“ visureigių ekspedicijos, kad sukurtų galingesnį „Tremor“ modelį.
„Jo 10,6 colio prošvaisa yra geresnė nei bet kurios kitos transporto priemonės viso dydžio visureigių segmente“, – sako Fordas. Jis važiuoja su 33 colių „General Grabber“ universaliomis padangomis.
Inžinieriai perreguliavo jo pakabą ir elektrinio vairo stiprintuvo sistemą, skirtą takui, ir suteikė jam „Raptor stiliaus bėgimo lentas ir priekinę slydimo plokštę“.
Tremorą pastebėsite dėl ženkliukų ir išorinių apdailos detalių, padarytų tokia spalva, kurią „Ford“ vadina „elektros erdvės oranžine“, o visi kiti – geltona. Tas pats atspalvis puošia siūles viduje ir nuspalvina Tremor logotipus ant priekinių sėdynių.
Mes jau seniai vertiname išskirtinę ekspedicijos šeimai palankios erdvės ir sunkaus darbo etikos pusiausvyrą. „Chevy Tahoe“ paprastai pranoksta jį padedant automobilių parko pirkėjams, tačiau „Expedition“ gali pasirodyti geresnis pasirinkimas daugeliui privačių pirkėjų. Unikali 2025 m. modelio sąsaja galėtų sustiprinti šį efektą, jei ji taip pat gerai veiktų su mažesniais ekranais, kaip ir su Linkolno kino teatro dydžio sąranka.
Nekantriai laukiame, kol galėsime jį išbandyti, kad galėtume tikrai žinoti.