2024 m. Mitsubishi Outlander yra kompaktiškas visureigis su trimis sėdynių eilėmis ir viena geriausių garantijų savo segmente. Šios kartos „Outlander“ debiutavo 2022 metais ir turi tą pačią platformą kaip „Nissan Rogue“.
Vienas iš daugelio „Outlander“ konkurentų yra 2024 m. „GMC Terrain“. Jis gali pasigirti patogia informacijos ir pramogų sistema ir visureigiams pritaikytu AT4 variantu. „Terrain“ siekia 2018 modelio metus ir yra beveik mechaninis „Chevrolet Equinox“ dvynys.
Kaip jiems sekasi tiesiogiai lyginant? Norėdami tai sužinoti, pasinerkime į kai kuriuos „Mitsubishi Outlander“ ir „GMC Terrain“ akcentus.
2024 m. Mitsubishi Outlander
2024 m. Mitsubishi Outlander siūlomas septynių komplektacijų. Juos varo 181 arklio galios 4 cilindrų variklis, suporuotas su nuolat keičiama automatine pavarų dėže (CVT). Priekinių ratų pavara yra standartinė, visų ratų pavara yra neprivaloma. Kainos prasideda nuo 29 890 USD, įskaitant paskirties mokestį. „Outlander“ taip pat galima įsigyti kaip įkraunamą hibridą (PHEV), kurį apžvelgiame atskirai.
Bandydami „Outlander“ pastebėjome, kad jo važiavimas yra patogus, o kėbulas yra kontroliuojamas sunkių posūkių metu. 4 cilindrų pavara atlieka savo darbą, nors išsikrauna ir skleidžia triukšmą, kai prašoma nieko, išskyrus vidutinį pagreičio lygį.
„Mitsubishi Outlander“ akcentai
Galiojanti garantija: Dėl to nėra jokių abejonių – pagrindinis „Mitsubishi Outlander“ akcentas yra jo garantija. Jį sudaro 5 metų / 60 000 mylių pagrindinė garantija kartu su 10 metų / 100 000 mylių galios agregato aprėptimi. Tai daug geriau, nei siūlo „Terrain“.
Nemokama planinė priežiūra: Be puikios garantijos, „Mitsubishi Outlander“ suteikiama dvejų metų / 30 000 mylių nemokama planinė techninė priežiūra. Tai naujai pridėta 2024 modelio metams.
Septynios vietos: „Mitsubishi Outlander“ yra tik vienas iš dviejų kompaktiškų visureigių, siūlančių 3 eilių sėdynes (kita – „Volkswagen Tiguan“). „Mitsubishi“ ši sąranka yra standartinė, o papildomos sėdynės puikiai tinka vežtis mažus vaikus. Tiesiog žinokite, kad suaugusiųjų suspaudimas gali nutraukti draugystę.
Super visų ratų valdymas: Taip „Mitsubishi“ vadina visų ratų pavaros sistemą, kuri yra „Outlander“. Jis turi šešis režimus – „Tarmac“, „Gravel“, „Snow“, „Normal“, „Mud“ ir „Eco“ – ir suteikia papildomo sukibimo, kurio nori daugelis visureigių vairuotojų.
Platinum versija: Kitas šių metų modelio papildymas yra Platinum Edition. Jis yra „Mitsubishi Outlander“ serijos viršuje ir jame yra daugybė funkcijų, tokių kaip prietaisų ekranas, trijų zonų klimato kontrolė, 10 garsiakalbių „Bose“ garso sistema ir panoraminis stoglangis. Vizualiai jį galite pastebėti dėl Black Diamond dažų, 20 colių dviejų atspalvių lengvojo lydinio ratlankių ir sidabrinio stogo.
Patikrinkite šią savaitę Sąžininga pirkimo kaina arba pamatyti Outlander modeliai šalia jūsų.
2024 m. GMC reljefas
2024 Terrain įžengia į septintuosius modelio metus be jokių pastebimų pokyčių – kitais metais tikimasi visiškai pertvarkyto varianto. Nors ši karta yra pasiruošusi važiuoti į saulėlydį, mes vis dar esame sužavėti jos komforto lygiu, erdve salone, krovinių tūriu ir praktišku prietaisų išdėstymu.
Yra keturios apdailos, o bazinio SLE modelio kaina prasideda nuo 30 095 USD, įskaitant 1 395 USD paskirties mokestį. „Terrain“ turi vieną pavarą – 4 cilindrų su turbokompresoriumi, kuris išvysto 175 AG. Pagreitis tinka kasdieniam vairavimui – kaip ir Mitsubishi Outlander, tai jokia raketa kelyje, o salonas išsiskiria tuo, kad važiuojant kreiseriniu greičiu yra labai tylus.
GMC reljefo akcentai
Kabinos kambarys, krovinių erdvė: Mes vis dar džiaugiamės erdve ir krovinių tūriu, suteikiamu „Terrain“. Suaugusiesiems bus gerai antroje eilėje.
Patogi informacijos ir pramogų sistema: SLE modelyje yra 7 colių jutiklinis ekranas, tačiau visi kiti yra su didesniu 8 colių ekranu. Aiškių meniu ir greito reagavimo laiko dėka tai yra viena iš geresnių informacinių ir pramogų sistemų kompaktinių visureigių segmente. Belaidis Apple CarPlay ir Android Auto taip pat yra standartinis.
Lauko AT4 modelis: AT4 suteikia reljefui daugiau tvirtumo. Jame yra dugno plieninė slydimo plokštė, važiavimo bekelėje režimas, nusileidimo nuo kalno valdymas, 17 colių blizgiai juodi ratai ir juodi chromuoti išorės akcentai. To pakanka, kad šis GMC išgyventų keletą nuosaikų visureigio nuotykių.
Prabangios temos Denali apdaila: Denali apdaila atnaujina „Terrain“ vidų su tokiais priedais kaip skaitmeninis prietaisų ekranas, belaidžio įrenginio įkrovimas, navigacija, odinės sėdynės, šildomos sėdynės, šildomas vairas, aklųjų zonų stebėjimas ir galinis kryžminio eismo įspėjimas. Vietovės pirkėjas taip pat gali pridėti Denali Premium paketą arba Black Diamond Edition. Pastarasis apima šildomas galines sėdynes, stoglangį, ventiliuojamas priekines sėdynes ir 360 laipsnių parkavimo kamerą.
Patikrinkite šią savaitę Sąžininga pirkimo kaina arba pamatyti Reljefo modeliai šalia jūsų.
Panašumai
„Mitsubishi Outlander“ ir „GMC Terrain“ turi panašias pradines kainas, maždaug tokį patį degalų efektyvumo lygį ir erdvų saloną su geru matomumu. Jie taip pat turi pavarų dėžes, kurios palieka norimų rezultatų, jei jums labiau patinka gyvenimas greitojoje juostoje.
Išvada
Tai tikrai įtemptos rungtynės. Tiek „Mitsubishi Outlander“, tiek „GMC Terrain“ turi keletą pagrindinių privalumų – jau nekalbant apie keletą trūkumų. Pirmiausia reikia pasakyti, kad greitis tiesioje linijoje nėra stiprus pavyzdys nė vienam iš šių visureigių. Tiesa, šis transporto priemonių segmentas nedažnai teikia pirmenybę padangų rūkstančiam įsibėgėjimui, nors daugelis konkurentų įsibėgėjimo atžvilgiu jaučiasi energingesni.
Pliuso stulpelyje „Mitsubishi Outlander“ turi drąsų dizainą, puikią garantiją ir patogumą, kai jį galima įsigyti su (maža) trečia eile. GMC Terrain skaitikliai su tyliu važiavimu, patogiomis technologijomis ir aukštesnėmis apdailos detalėmis, kurios įgauna beveik prabangų išvaizdą.
Jau laukiame pakartotinio mačo artimiausioje ateityje, kai atnaujintas 2025 m. „Terrain“ pradės judėti į platinimo vietas.
2024 m. Mitsubishi Outlander | 2024 m. GMC reljefas | |
Pradinė kaina | 29 890 USD | 30 095 USD |
Populiarūs jėgos agregatai | ||
Variklis | 2,5 litro 4 cilindrų | Turbo 1,5 litro 4 cilindrų |
Arklio jėgos | 181 AG @ 6000 aps./min | 175 AG @ 5800 aps./min |
Sukimo momentas | 181 lb-ft @ 3600 aps./min | 203 lb-ft @ 2 000–4 000 aps./min |
Užkrato pernešimas | CVT | 9 greičių automatas |
Degalų taupymas MPG | 24 miestas/31 greitkelis/27 kartu | 24 miestas/29 greitkelis/26 kartu |
Taip pat galima | AWD | AWD |
Specifikacijos | ||
Pagrindinė garantija | 5 metai / 60 000 mylių | 3 metai / 36 000 mylių |
Galios pavaros garantija | 10 metų / 100 000 mylių | 5 metai / 60 000 mylių |
NHTSA bendra sauga | N/A | 5 žvaigždučių |
Maksimalus sėdimų vietų skaičius | 7 | 5 |
Ratų bazė | 106,5 colio | 107,3 colio |
Bendras ilgis | 185,4 colio | 182,3 colio |
Plotis | 74,7 colio | 72,4 colio |
Aukštis | 68,7 colio | 65,4 colio |
Tekinimo skersmuo | 36,1 pėdos | 37,4 pėdos |
Priekis priekyje | 40,6 colio | 40,0 colio |
Aukštis, 2-oji eilė | 39,1 colio | 38,5 colio |
Aukštis, 3 eilė | 34,5 colio | N/A |
Vieta kojoms, priekinė | 41,7 colio | 40,9 colio |
Vieta kojoms, 2 eilė | 39,9 colio | 39,7 colio |
Vieta kojoms, 3 eilė | 18,7 colio | N/A |
Pečių kambarys, priekis | 57,9 colio | 57,2 colio |
Pečių kambarys, 2 eilė | 55,9 colio | 55,6 colio |
Pečių kambarys, 3 eilė | 51,2 colio | N/A |
Krovinio tūris | 11,7 kubinių pėdų | 29,6 kubinių pėdų |