Anksčiau šį pavasarį „Ford“ paskelbė, kad 2017 m. F-150 pikapas pasiūlys gerokai pataisytą ir stipresnę 3,5 litro „EcoBoost V6“ versiją, kai jis bus parduodamas šį rudenį, tačiau ką tik išleisti galutiniai galios skaičiai yra didesni nei automobilių gamintojo. iš pradžių planavo. Šis naujausias 3,5 l EcoBoost V6 išvystys 375 arklio galias, 10 daugiau nei dabartinis analogas. Tačiau didžiausią naudą pasiekia didžiausias sukimo momentas, kuris padidėja nuo 420 iki 470 svarų pėdų. Tai 20 tų kritinių posūkių vienetų daugiau, nei nurodyta preliminariame specifikacijų lape – to pakanka, kad jis galėtų pasigirti geriausiu savo klasėje, pralenkdamas 460 svarų pėdų GM 6,2 litro V8, naudojamo 2016 m. Chevrolet Silverado ir GMC Sierra pikapuose. .
Taip pat: 2017 m. klasė – Nauji automobiliai, paruošti riedėti
Kaip buvo nurodyta iš pradžių, „Ford“ perdarytas 3,5 litro variklis su dviem turbinomis naudojasi daugybe patobulintų technologijų su „EcoBoost V6“, kuris pasirodys naujos kartos 2017 m. „Raptor“, kuris bus pristatytas vėliau šiais metais. Be naujo bloko ir galvučių, pagrindiniai patobulinimai yra tai, kad „Ford“ pirmą kartą panaudojo naują „port-plus-direct“ degalų įpurškimo sistemą, „Auto Start-Stop“ ir jautresnius turbokompresorius. 2017 m. F-150 taip pat pristato naują automobilių gamintojo 10 greičių automatinę pavarų dėžę, kuri buvo sukurta kartu su „General Motors“. „Ford“ teigia, kad šis lengvesnis aliuminio pakeitimas esamam 6 greičių automatiniam varikliui dar labiau padidins patobulintą naujojo „EcoBoost“ variklio pagreitį ir vilkimo charakteristikas, nes prisidės prie geresnių degalų taupymo rodiklių, nors oficialūs EPA numeriai dar nepaskelbti.
Daugiau pikapų…
Peržiūrėkite mūsų pikapų pirkėjo vadovą, kad sužinotumėte, kas naujo ir kas bus toliau.